Договір публічної оферти
Про надання послуг віддаленого телемоніторингу (продаж та оренда пристроїв для віддаленого/дамашнього телемоніторингу)
1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
- Данна оферта, є офіційною пропозицією Мережі клінік сімейної медицини “Біхелсі”, (скорочена назва — “Біхелсі”), далі за текстом – «Виконавець», укласти необмеженому колу осіб, далі за текстом – «Замовник», цей Договір публічної оферти про надання послуг віддаленого телемоніторингу (продаж та оренда пристроїв для віддаленого/домашнього телемоніторингу) через Веб-сайт: https://behealthy.net.ua/ (надалі – «Договір»).
- Даний Договір є публічним.
- Умови цього Договору, відповідно до ст. 633 Цивільного кодексу України є однаковими для всіх осіб.
- Здійснення Замовником оплати послуг за цим Договором, відповідно до ст. 642 Цивільного кодексу України вважається повним та беззастережним прийняттям Замовником умов цього Договору (акцептом) та засвідчує факт його укладання.
- Прийняття Замовником умов цього Договору є підтвердженням того, що Замовник уважно ознайомився з його змістом, який є йому зрозумілим, питань, що залишилися б нез’ясованими і незрозумілими для нього, немає.
- Приймаючи умови цього Договору Замовник підтверджує, що він досяг 18-річного віку, є дієздатною особою та на законних підставах користується банківською платіжною карткою.
- Відповідно до положень Закону України «Про захист персональних даних» № 2297-VI від 01.06.2010 р, Замовник визнає і погоджується з наданням Виконавцю своїх персональних даних, а рівнозначно із цим і персональних даних третіх осіб, зазначених Замовником, які отримані Виконавцем в процесі оформлення Замовлення, а саме: прізвище, ім’я, по батькові, контактний номер телефону, місто, адреса місця проживання, а також, адреса електронної пошти. Обробка персональних даних Замовника здійснюється відповідно до законодавства України. Замовник надає Виконавцю згоду на обробку його персональних даних у зв’язку з наданням Замовнику Послуг, обумовлених цією Офертою. Термін використання наданих персональних даних — безстроково. Замовник гарантує і несе відповідальність за те, що дані, зазначені в Замовленні, є добровільно наданими ними і третіми особами при оформленні Замовлення, і всі ці особи ознайомлені й згодні з Офертою.
2. ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ
- За цим Договором Виконавець приймає на себе зобов’язання надати Замовнику послуг віддаленого телемоніторингу (продаж та оренда пристроїв для віддаленого/домашнього телемоніторингу) у відповідності до умов, зазначених в цьому Договорі (надалі – «Послуги»), а Замовник зобов’язується сплати вартість цих Послуг за ціною, зазначеною у квитанції (рахунку), що отримані по електронній пошті, мобільному телефону або за місцем надання Послуги.
- Номер квитанції (рахунку) та дата оплати Замовником послуг, передбачених п.2.1. цього Договору є також номером та датою укладання цього Договору.
3. ВАРТІСТЬ ПОСЛУГ ТА ПОРЯДОК ОПЛАТИ
- Загальна вартість послуг, що надаються за цим Договором складається з вартості Замовлення (послуг віддаленого телемоніторингу (продаж та оренда пристроїв для віддаленого/домашнього телемоніторингу) (надалі — «Вартість Замовлення»), комісії банку за виконання операцій за розрахунками з використанням платіжної картки (надалі — «Комісія банку»), які надалі разом іменуються — «Загальна вартість послуг».
- Загальна вартість послуг, що надаються у відповідності до умов цього Договору сплачується Замовником за ціною, зазначеною квитанції (рахунку), шляхом 100% передоплати в порядку безготівкового розрахунку, в т.ч. за допомогою електронних засобів платежу (банківської картки), у відповідності до правил платіжних систем.
- Вартість Замовлення та комісія банку вважаються сплаченими за умови надання платіжною системою інформації про списання грошових коштів з рахунку Замовника на користь Виконавця.
- Комісія банку встановлюється відповідно до тарифів банку.
- Здійснення Замовником оплати Загальної вартості послуг за цим Договором є підтвердженням його згоди із вартістю Замовлення, комісією банка та вартістю послуг Виконавця.
- Баланс платіжної картки за допомогою якої Замовником здійснюється оплата Загальної вартості Послуг, що надаються за цим Договором, повинен бути позитивним.
- Повернення коштів Замовнику у випадках, передбачених чинним законодавством України здійснюється на платіжну картку Замовника, або у приміщенні Виконавця, або через банківський переказ на користь Замовника без компенсації витрат на Комісію банку.
4. ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ СТОРІН
4.1. Обов’язки Виконавця:
- надати послугу у відповідності до умов цього Договору;
- надавати можливість оплати Послуги за допомогою передбачених на Сайті засобів платежу;
- відповідно до заданих Замовником пошукових параметрів, надати актуальну інформацію про Загальну вартість послуг за цим Договором та порядок і умови надання послуг;
- направити Замовнику, який здійснив оплату послуг відповідно до умов цього Договору, на зазначену ним адресу результат надання послуги (Відповідно до попередніх домовленостей із Замовником).
- надавати консультації з питань надання Послуг.
4.2. Права Виконавця:
- укладати замовлення-договори із Замовником на умовах, що визначені та викладені на Сайті;
- збирати та зберігати інформацію, пов’язану із віддаленим оформленням Замовником замовлення-договору;
- використовувати персональні дані Замовника (адресу електронної пошти, телефон, ім’я) для інформування про додаткові послуги, акційні пропозиції тощо.
- змінювати зовнішній вигляд Сайту та його зміст, в т.ч. зміст інформації, що розміщена на ньому, зокрема умови цього Договору, за власним розсудом, а також зупиняти роботу Сайту з технічних причин без попереднього оповіщення Замовника.
- відмовити у наданні Послуги у зв’язку з неналежним виконанням Замовником своїх зобов’язань відповідно до цього Договору;
- змінювати вартість Замовлення-договору;
- без інформування Користувачів призупинити надання послуг через Сайт з метою проведення технічних робіт;
- виправляти будь-які помилки у вартості послуг на Сайті та/або у створених замовленнях (оплачених і неоплачених), оформлених за помилково вказаною ціною, у даному випадку, якщо це можливо, Замовнику буде запропоновано зберегти замовлення з правильною ціною або анулювати замовлення без накладання штрафних санкцій;
- на власний розсуд відмовляти будь-кому у доступі до сайту і запропонованих послуг, у будь-який час, з будь-яких причин, без пояснень і інформування Замовника.
- повідомляти Замовника на Сайті про зміни умов Договору.
4.3. Обов’язки Замовника:
- дотримуватися умов цього Договору;
- оплачувати повну вартість Замовлення, зазначену на квитанції (рахунку) Виконавця на момент здійснення оплати;
- під час оформлення Замовлення надавати достовірну інформацію про себе та/або третіх осіб, в інтересах яких здійснюється замовлення Послуги;
- нести персональну відповідальність за надання недостовірної, в т.ч. неправильної, інформації на Сайті про себе та/або третіх осіб, в інтересах яких здійснювалося замовлення Послуги;
- нести персональну відповідальність за невідповідність інформації, зазначеної у квитанції (рахунку) дійсним намірам Замовника;
4.4. Права Замовника:
- Вимагати від Виконавця надання послуг, відповідно до умов цього Договору;
- здійснити надання послуг на підставі замовлення-договору оформленого та оплаченого відповідно до умов цього Договору.
5. ПОРЯДОК ТА УМОВИ ПОВЕРНЕННЯ КОШТІВ
- Замовляючи Послугу, Замовник погоджується з тим, що Послуга надаються у тому вигляді і обсязі, у якому вони були надані Виконавцем.
- Повернення коштів Замовнику здійснюється виключно в порядку на умовах зазначених в даному розділі Договору. Виконавець не несе відповідальності за недотримання Замовником порядку повернення коштів, визначеного цим Договором.
- Підставами для повернення Замовником коштів із виплатою йому сплаченої суми в повному обсязі, за цим Договором визнаються:
1. відмова від замовлення-договору
- У випадку настання підстав, зазначених у п.п. 5.3.1. Договору, для повернення суми, Замовник повинен особисто звернутися до Виконавця, заповнити відповідну заяву встановленого зразка на повернення коштів і пред’явити оригінал документу, що засвідчує особу.
2. Оформлення повернення Коштів відбувається одним із наступних способів:
- шляхом заповнення електронної форми повернення коштів на сайті;
- шляхом заповнення Замовником заяви про повернення коштів у Клініці сімейної медицини “Біхелсі” із оригіналом документу, що засвідчує особу.
6. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН ТА ПОРЯДОК ВИРІШЕННЯ СПОРІВ
- Замовник особисто несе відповідальність за дотримання умов і правил Виконавця та Договору і правил використання Сайту.
- Замовник несе одноосібну відповідальність, у зв’язку з не здатністю надати достовірну інформацію, у тому числі і про особу від імені якої він діє в межах даного Договору, включно, але не обмежуючись, за неможливість використання персональної інформації на Сайті, без будь-яких виключень, у тому числі, але не обмежуючись і у випадку відсутності у Замовника достовірної персональної інформації.
- Замовник згоден відшкодовувати збитки завдані Виконавцю, а у випадку необхідності, захищати інтереси Виконавця (у тому числі, але не обмежуючись засновників, дочірні підприємства, пов’язані компанії, кожного з працівників, директорів, співробітників, агентів, підрядників і представників від будь-яких претензій, збитків, витрат і зобов’язань (включаючи відповідні витрати на юридичну допомогу), пов’язаних із виконанням умов цього Договору.
ЗАУВАЖТЕ, даний Договір регулює виключно умови оплати Замовником замовлення- договору, який в свою чергу є свідченням укладення договору надання послуг.
- Спори і/або розбіжності за цим Договором вирішуватимуться Сторонами шляхом переговорів, а в разі недосягнення згоди, відповідно до чинного законодавства України.
- Всі претензії Сторін повинні бути оформлені письмово та підписані уповноваженими особами.
- Досудовий порядок врегулювання спору обов’язковий.
- У разі недосягнення Сторонами згоди спори (розбіжності) вирішуються у судовому порядку відповідно до чинного законодавства України.
- Сторони не несуть відповідальності за порушення своїх зобов’язань за цим Договором, якщо воно сталося не з їх вини.
- Виконавець не несе відповідальності перед Замовником або третіми особами:
1.за будь-які збитки або втрати, що відбуваються через:
- проблеми при передачі даних або з’єднання через мережу Інтернет, які сталися не з вини Виконавця;
- технічні проблеми, які виникли в електронному або механічному обладнанні, що не належить Виконавцю.
2.за не отриманий прибуток та упущену вигоду, а також за будь-які непрямі збитки, понесені Замовником в період використання або невикористання послуг Виконавця.
- Виконавець не відповідає за зміст, достовірність та точність інформації (в тому числі особистих даних), яка зазначається Замовником під час оформлення та придбання послуг Виконавця.
- У разі виникнення спірних питань, їх розгляд проводиться Виконавцем з використанням особистих даних Замовника, які були зазначені ним на Сайті під час отримання Послуги за цим Договором. У випадку, якщо такі особисті дані не надають можливості ідентифікувати особу Замовника, останньому може бути відмовлено Виконавцем у розгляді спірного питання.
- Виконавець не несе відповідальність за порушення прав третіх осіб, що виникли в результаті дій Замовника, скоєних під час використання Послуг, що надаються Виконавцем.
- З усіх питань, які залишилися неврегульованими умовами даного Договору, сторони керуються чинним законодавством України.
- Виконавець не несе відповідальності за негативні наслідки і збитки, що виникли в результаті подій і обставин, які знаходяться поза сферою його компетенції, а також за дії (бездіяльність) третіх осіб, а саме:
- у випадку неможливості виконання прийнятих на себе зобов’язань внаслідок недостовірності, недостатності і несвоєчасності даних і документів, наданих Замовником, або порушення Замовником умов цього Договору або вимог до документів.
7. ПРИКІНЦЕВІ ПОЛОЖЕННЯ
- Даний Договір набуває чинності з моменту, зазначеному в п. 1.2.2. Договору і діє до повного виконання зобов’язань Сторонами.
- Всі, без виключення, матеріали та інформація, викладені на Сайті є власністю Виконавця та захищені авторськими правами та правами інтелектуальної власності.
- Замовник або треті особи не мають права копіювати (повністю або частково), відтворювати, поширювати матеріали чи будь-який інший компонент (повністю або частково) жодними засобами і в жодній формі без попереднього узгодження із Виконавцем.
- Листування із Замовником здійснюється способом, яким до Виконавця надійшло звернення Замовника або письмово, шляхом направлення листів засобами поштового зв’язку інформації, що становить банківську таємницю (даних банківських карток та рахунків).
- Введена Замовником на Сайті інформація, що стосується банківських карток Виконавцем не збирається, не зберігається та не оброблюється.
8. БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ ТА ЮРИДИЧНА АДРЕСА ВИКОНАВЦЯ:
Повне найменування юридичної особи:
ТОВ «КСМ «БІХЕЛСІ»
43023, Волинська обл.,
м. Луцьк, вул. Карбишева, 1
Код ЄДРПОУ 43731768
IВАN UA523052990000026008000800119
е-mail: fmcbehealthy@gmail.com